2008. január 28., hétfő

0 szél ma!

Mivel ma egy deka szél nem volt,de ellenben nagyon szép idő,kihasználtam a lehetőséget és kicsit alapoztam. Biciklizés után kondi,aztán megint föl a kerékpárra és le a Lagunába.Sietnem kellett,mert elakartam csípni a naplementét!Sikerült. Egy pár hossz úszással megkoronázva az aktív napot,teljesen egyedül a vízben annyira kikapcsolt,feltöltött,hogy a végére úgy jöttem ki a vízből,mint a búvárpalack a kompreszorszobából feltöltés után. Szét akartam robbanni az energiától! Gyönyörű nap volt.
Marci ugyanezt nem mondhatja el magáról,mivel ő sikeresen betegállományba vonultatta magát. Belekezdtünk egy bicajversenybe,cél a cukornádas volt Aszalába,hogy bedobjunk egy kis "doppingot". Aztán hamar abbamaradt a verseny,mikor Marcit az őrült tekerés közepette megdobodt egy kavics, emiatt az első kerék megcsúszott,amit Marci már nem tudott korigálni.Leradírozta magát elég rendesen,de azt mondják "eb csont beforr"! Én hiszek nekik:-P Amit viszont nem bánt,pedig vigyázban állt a fenekében kaki,mikor tegnap szörfözés közben elhaladt aladta egy 8méteres pöttyös cetcápa:-o Nem bánt a "halacska",de azért mégse egy sneci méret:-)
Holnap után szél és kezdődhet újra a manőverdobálás!
puszi,pacsi

Nincsenek megjegyzések: