2008. március 15., szombat

Nem az én napom!


Mai nap erős szélre keltünk.Kicsit tesze-toszán indult a nap.Takarítani kényszerültünk a mosatlan- és a szemét halom láttán,amint kimentünk a konyhába reggel.Aztán alábecsültem a hőmérsékletet,alulöltöztem szörfözéshez.Fáztam,így kénytelen voltam kijönni.Kifele jövet elvágtam mind két lábam,az egyiket kő sértette meg,a másik Tűzhal gyanús sérülés:vágás,körülötte vörös folt,zsibbadás.Tűzhal nem játék,mivel halálos kimenetelű is lehet a vágása!!! De,mivel a baleset után fél órával is álltam a lábamon-ha kicsi méreg is bekerült a szervezetbe,rögtön végtagbénulás,amit a helyi doki pár szurival helyre tud rakni(erről Koszti Gábor tudna bővebben mesélni)-,így megnyugodtam.A tegnapi napom is stresszes volt,mivel felmondtam a munkahelyemen.Kicsit besokaltam attól,hogy szívességből dolgozok,miközben a srácok szörföznek a gyönyörű szélben én meg nem mehetek.A "főnökömmel" azóta eléggé megromlott a kapcsolatunk,így ezeket a történéseket kipihenni kényszerültem egy délutáni alvás keretén belül.Mikor felébredtem még mindig fújt a szél szerencsére,így egyértelmű visszaindultam szörfözni.A baj megint csőstűl jött.Ahogy húzom fel a hosszú neoprén ruhámat már(!),sikerült kitépnem egy tenyérnyi darabot belőle.Mondom király...kérdeztem,hogy még valami mára?! hát persze! nincs vége:-) Tehát beértem a vízre végre, új vágás és neoprén szaggatás nélkül.Gyerünk,bele a manőverekbe! kb a második shove it manővernél sikerült könyökkel beleesnem a vitorlába és természetesen kiszakadt.Hurrá,de nem akármelyik ablak,a nagyablak! 1 méteres szakadás.Szép.A part felé szörfözve még sikerült beállnom egy grubby szakadt vityóval és ki...hm...erős szél volt.De feltűnt,hogy konfortos volt a vityó szakadtan,mivel míg éppen használtam, túlvitorlázva csúsztam vele.Amint kiszakadt,kevesebbet húzott kb fél négyzetméterrel.hehe.Mondom magamban, akkor vissza.Szakadt vityóval szörföztem még 1 órát,míg rámsötétedett.
Ilyesmi napot sikerült zárnom.De nem estem kétségbe,az élet megy tovább.Erre mondanák az asztrológusok,hogy"ma rossz fényszöget zártak a csillagaim"? :-)

ui.:az útlevelem és a vízumom is lejárt...:-0...csak lesz valahogy.

Minden Jót Nektek Olvasók!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

ahj Ádiiiii!vigyázz ám!pusziiik.aloha!:)

Névtelen írta...

bűdös kölök, vigyázz magadra,, fél szemem rajtad tartom,, :)
bálint.

Adam Gyömrei írta...

:-))) Helló Bálint,végre előbújtál.Írtam e-mail is,de nem akarta elküldeni. Ne aggódj,inkább a triál mocidat féltsd,mert megyek haza és gyűröm fele az egykerekes-,oldalazó-,virágágyás freestyle-t!!
:-) üdv. Ildikónak is