2008. február 19., kedd

imádják...

Zökkenőmentesen érkeztek a srácok.Tegnap befújt a déli.Elég pöffös volt,meg a hullámok sem voltak az igaziak.Marci azt mondta,olyan Velencei-tó feeling.Én nem mentem be,mert felelősségemnek éreztem a srácok sikeres bejutását a vízbe-a partja csapódó 2méteres hullámok között-,nehogy már az első nap összetörjék a cuccot és magukat.Meg amúgy sem tudtam volna bemenni saját deszkámmal,mivel még tegnap nagyban szárítottam a vizet,ami a törésen szivárgott be,míg kiértem a vízből.Bemehettem volna másik léccel is,de nem akartam kísérteni az ördögöt,mivel mostanában rájár a rúd szegény boardomra és nem szerettem volna 1 kölcsön deszkát is összetörni:-)
Ma befodult a szél a normális irányába és nem kicsit pusztít.Mindenki hősiesen helyt állt.4.5-től 6.6-ig sorakoztak a négyzetméterek és a végére már a 4.5 is sok volt.Előkerült a radikál wave deszka is,amivel lehetett virgonckodni:-)
Holnap kora reggel érkezik Lodi és Sasi.
Na lépek vissza délutáni session-ra.
Szia Mindenki!

Nincsenek megjegyzések: