2008. február 11., hétfő

willy skipper


Ez az a manőver,mikor a rider siklás közben megpördíti maga alatt a deszkát,ami így a levegőben csinál egy 180 fokos fordulatot és az illető landol a lécre és csúszik tovább vele.
Namármost vigyázni kell ezzel a move-al,mivel amíg nem állja az ember,addig büntet.Nálam azt történt most,hogy rossz helyre érkeztem a deszkára,ami ettől élére fordult és a jobb lábamat megzúzta,a balt pedig megvágta a szkeg(fin)-ez a farka a deszkának-,ettől tudod irányba tartani a board-ot menet közben.Még szerencse,hogy hosszú neoprén ruha volt rajtam:-)Mivel nem akartam cápa csali lenni,meg nem is volt konfortos így csúszni,picit kijöttem míg megalvad a megalvadni való...délután megyek vissza és kicsit pihentetem a "willyt! De nem hagyom magam :-)
Amúgy nagyon szép idő van,végre befújt a szél 2nap után! Hosszú böjt volt:-P

Nincsenek megjegyzések: