2008. április 21., hétfő

A Holdfény éjjszakája


Tegnap előtt-bocsi a késésért nem volt net-,különleges élményben volt részem. Full moon ragyogta be az égboltot és azon ritka elem párosult hozzá,ami talán évente egyszer történik meg,hogy fújt a szél is! Több sem kellett nem tétováztam. Megvártam,míg a hold kb a legmagasabban van,ami olyan 22:00 körül lehetett és kimentem szörfözni. 4.7-es vityóra kellemesen fújt és a hullámok is csuda jók voltak. Adrenalin bomba volt a javából. Nem javasolt éjjel esni,mivel a cápák ez időben lakomáznak és e mellett még egyedül is voltam kint elfújó szélben.De Marci Tesó megvárt kint a parton,köszi érte. Kis felfedezőnek éreztem magam és végig pumpált bennem a vér! Ezt az élményt nem cserélném el semmiért! Csodálatos volt!
puszi,pacsi

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

csúcsszuper lehetett Ádiii:)

Névtelen írta...

Ezek azok a dolgok,amik megfizethetetlenek köszönöd meg a jó istennek,h ilyeneket élhetsz meg!Várlak haza nagyon csaó By:Sziszka