2008. április 10., csütörtök

switch day!

Switch day volt a tegnapi.Sajna a komunikációs csatornát eltorlaszolta valami tegnap,ezért csak ma tudatlak benneteket a történtekről.
Tegnap is erős szelünk volt.Délelött bénázás,nagyon nem éreztem.Aztán a délutáni session-on erősen ráálltam a switch stance ugrás-fordított állásból elugrás-gyakorlásra.Kipörgött,landoltam,megfogtam.Addig azért volt nem 1 pofára esés a vitorlára és bokacsavarodás,de megérte!Meglett az első switch volcan.A végére annyira belendültem,hogy a cliw first(fordított vitorlaállás)switch stance volcan is meglett.A nap végére 4 switch volcan-nal és 1 cliw firt volcan-al büszkélkedhettem:-) Imádtam a tegnapi napot! Alig várom,hogy megint fújjon és lehessen csúsztatni puneta-ba meg eslider-ba az eddig megtanultakat:-)
Jó szelet!

Nincsenek megjegyzések: