2008. augusztus 16., szombat

A hírek Pozóról

...nem a legjobbak sajna.Tegnap sikerült a nagy vityómat kiszakítani.Ma egy cheese roll-nál pedig eltörtem az árbócot.-Mikor láttam a Pozo-s videókba azokat a részeket,mikor a szerencsétlen szörfös araszol ki kezében a szörfel és szembetűnően furán álló vitorlával,már messziről tudja az ember,h eltörött az árbóca.Belegondoltam,h ez velem is meg fog történni hamarosan.Mivel ez a hely eszi a szörföket,így csak nem furállottam,h még nem tört össze az árbócom.De azért nem esett jól.Főleg,h az az egy volt.Így most kényszer pihin vagyok,amíg nem szerzek pénzt egy másikra.Viszont elmondhatom,h nagyjából kiismertem a helyet és a következő nekirugaszkodásnál gyorsabb lesz a fejlődés. Gyakorlom a back loop-ot, wave 360-at, ponch-ot,table top és front loop megy,cheesroll is sikerült már párszor és stb...
a képek még váratnak magukra picit.

aloha minden Olvasónak és üzenem:
Gyertek szörfösök Pozo-ra,hozzatok olyan kis vitorlát,amilyet nem szégyeltek és szálljatok olyan magasra,amilyenről álmodni sem mertetek volna!

Nincsenek megjegyzések: